Altres notícies

Tauler d'anuncis

Graus de la Facultat de Lletres, els primers en els seus àmbits segons l'U-Ranking

El rànquing valora els graus més ben posicionats i els d’Anglès, Llengua i Literatura Hispàniques i Llengua i Literatura Catalanes de la Facultat de Lletres de la URV es troben en primer lloc.

Estudiants del Grau d'Història de la URV participant en les intervencions arqueològiques al jaciment de L'Assut (Tivenys, Baix Ebre)

Segons els resultats que s'han presentat referents a l'edició 2023 de l'U-Ranking, els graus oferts pel nostre centre són referents i es destaquen com els més ben puntuats dels seus àmbits.

Per avaluar l'activitat docent, investigadora i d'innovació i desenvolupament tecnològic de les universitats, l'esmentat rànquing té en consideració quatre àmbits: accés a recursos, producció obtinguda, qualitat i internacionalització de les activitats. Cadascun dels quatre àmbits s'analitza a partir d'una sèrie d'indicadors, entre un i tres, en funció de la disponibilitat i idoneïtat de la informació, segons la dimensió que s'està estudiant.

La pàgina web del rànquing permet comparar més de 3.600 graus universitaris oficials de 71 universitats públiques i privades del territori espanyol i veure quins estan més ben posicionats.

Les puntuacions obtingudes en cadascuna de les titulacions a partir dels 20 indicadors que s'han utilitzat pel càlcul del rànquing han permès identificar les universitats millor valorades en els diferents graus que s'ofereixen. En la branca d'Arts i Humanitats, la URV és la primera universitat de l’estat en els graus en Anglès, en Llengua i Literatura Hispàniques i en Llengua i Literatura Catalanes. La resta de graus se situen entre les cinc primeres posicions.

Aquests resultats s'han presentat en la 11a edició d'U-Ranking, que desenvolupa conjuntament la Fundació BBVA i l'Institut Valencià d'Investigacions Econòmiques (IVIE).

ENHORABONA, FACULTAT DE LLETRES!